Ojojojdå

Här var det lite annars än sist jag var här, känner mig som en pensionär när jag loggade in.

Har haft fullt upp med lite olika saker men ändå inte, jag tror jag är upptagen och en massa men sen när jag väl tänker efter så gör jag inte så mycket ändå. Jobbar mest och fixar lite här hemma, börjar dock känna mig lite uttråkad och vill göra nått hela tiden. Har fått någon energikick nu iallafall på kvällarna så kan typ inte sova. Kommer på en massa jag ska göra och kan inte få ro till att somna. Men nu har jag blivit bokad på en massa jobb så då får min energi ta slut på så sätt. Skönt. Funderar på att börja gå ut och gå på morgonkvisten nu när jag fått täckisar som robin hade förr. Det skulle vara riktigt skönt, tror jag.
Har en massa att skriva egentligen men då blir inlägget så äckligt långt, och det skulle ingen idas läsa.

Nä nu ska jag ta och koka lite vatten och dricka mitt te jag börjat dricka på kvällarna för att bli trött och stressa ner.

Så godnatt på er och jag hoppas ni haft en mysig första advent!


Enda bilden jag har på min nya dator så den bjussar jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0