Hola amigos!

Måste säga att jag är förvånad över att jag fortfarande har besökare här, jag har inte skrivit på hur längesen som helst.
 
Har nog hänt en hel del sen sist jag skrev skulle jag tro, och måste bara få skriva att jag är ÖVERLYCKLIG. Har fått en lägenhet som bara kommer att vara min, jag får pyssla på och inreda precis som jag vill och ja ni fattar. Jag har längtat så mycket efter att få känna att jag klarar mig själv, och inte behöver vara beroende av någon annan.
 Flyttar in första augusti så det är väldrigt snart, spännande att bo helt själv.
 
Kan bjuda på några bilder
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men Tjeeena. Kul att du börjat skriva igen!

Med vänlig hälsning, Malin

Svar: Jamen visst då, kul att du läser mitt trogna fan!
Jennfier

2013-07-17 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0